מתלבטים: קרינה וחומר

נתקלתם בשאלה בשיעורי הבית? קראתם משהו בספר הלימוד ואתם זקוקים לעזרה? קראתם משהו כאן באתר ואתם מבקשים עוד הבהרה? אתם רוצים המלצה לעוד ספר לימוד?
אתם מוזמנים לשאול על כל נושא הקשור ללימודי הנושא קרינה וחומר,  ואתם מוזמנים גם לענות לשאלות שנשאלו ע"י אחרים. המשיבים מתבקשים לציין האם הם מורים, תלמידים או אורחים.
התשובות בפורום זה יופיעו כלשונן, כפי שנכתבו. למערכת האתר אין כל אחריות על נכונות התשובות.

שימו לב: כותרת ההודעה מוגבלת באורכה. על הכותרת להיות תמציתית וקצרה.

הנהלת הפורום שומרת לעצמה את הזכות למחוק הודעה שנכתבה בצורה שאינה הולמת או הודעה שעלולה לפגוע באוכלוסיית משתמשי האתר.

לפני השימוש בפורום אתם מתבקשים לקרוא את "כללי השימוש בפורום".

הוסף נושא חדש
שאלה סיוון   | 21:41 17/09/2013
לסיוון עם המורה הלא ברור מחבר   | 18:12 29/10/2013
בתרגיל עשר סעיף א
איפה שאת רואה באיור א נקודה שסביבתה חושך(B) זה אומר שהוא ללא רואה שום מקור נקודתי,אבל איפה שאין את זה (A,C) הוא כן רואה. באיור ב בנק'' C הוא לא רואה כלום,באיורים D וB הוא רואה מקור נקודתי אחד ובשאר הוא רואה את שני המקורות. באיור ג בנק'' A הוא לא רואה אף מקור אור אך ב B ו-C הוא רואה את מקור האור המורחב.

סעיף ב
בכל איור יש 2 אמיתיות. באיור א רואים עוד 2 שהן הצל שנוצר מהשניים האמיתיות. באיור ב רואים צל שנוצר לכל מקור אור בנפרד,שני מקורות אור זה 4-פעמים צל של החוטים,יחד עם השתיים האמיתיות זה יוצא 6 ובאיור ג המקור הוא מורחב ככה שהאור מתפשט בכל השטח ואין צל ואז יש רק את שני החוטים המקוריים

תרגיל 13 דורש משחקים של טריגונומטריה,אם למדתם את זה במתמטיקה אז את תסתדרי
הוסף נושא חדש